جشن بزرگ نیمه شعبان به همت ستاد برگزاری مراسم دانشگاه کاشان دانشگاه برگزار شد

۰۴ تیر ۱۳۹۲ | ۱۷:۰۳ کد : ۵۸۰۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۸۷۸
جشن بزرگ نیمه شعبان به همت ستاد برگزاری مراسم دانشگاه کاشان(روابط عمومی، نهاد رهبری، مدیریت ارتباطات فرهنگی) همراه با برنامه‌های متنوع در این دانشگاه برگزار شد.
جشن بزرگ نیمه شعبان به همت ستاد برگزاری مراسم دانشگاه کاشان(روابط عمومی، مدیریت ارتباطات فرهنگی، نهاد رهبری) همراه به برنامه‌های متنوع در این دانشگاه برگزار شد.
رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال روز ولادت حضرت قائم (عج) گفت:  از جمله عوامل ظلم و ستم در دنیا بی توجهی به فرهنگ دین و مهدویت است. دکتر عباس کتابی، ترویج فرهنگ  مهدویت را ضروری دانست و اظهار داشت: گسترش فرهنگ مهدویت موجب بالندگی هر چه بیشتر جامعه و مانع از فرو رفتن جامعه در تباهی می شود. وی، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: برای مقابله و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان و زدودن برخی آسیب ها بایستی فرهنگ مهدویت در جامعه گسترش و ترویج یابد.
حجت الاسلام دکتر هدایت، بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه را نشان از بروز فرهنگ مهدویت ذکر کرد و اظهار داشت: اگر بیداری اسلامی در جهان توسعه پیدا کند نشانه های ظهور امام زمان (عج) نمایان می شود. ایشان در این مراسم مهدویت را مخصوص تمام ادیان دانست و گفت: مهدویت امام زمان (عج) ظاهر مطلق است. 
اجرای برنامه های مولودی خوانی، شعرخوانی آقای آقاسی، مسابقه و برگزاری نمایش طنز از جمله برنامه های این مراسم بود.
 
 
 
 
 
 

( ۱ )

نظر شما :