تجلیل از خادمین امر به‌ معروف و نهی از منکر دانشگاه

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۱۶۹۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۸۸

خادمین امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شدند.

 این جلسه در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های ارزشی و تکریم و تقدیر از کارشناسان امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه و فرهنگ‌سازی موضوعات مهم در این زمینه به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و با حضور کارشناسان فعال فرهنگی در حوزه حراست، دفتر نهاد مقام معظم رهبری و.. که سنگربانان خط مقدم عفاف و حجاب هستند، برگزار شد.

دکتر اسماعیل مزروعی در این مراسم، ضمن اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در دین مبین اسلام اشاره نمود و بیان داشت: عفت، اصالت زن و حجاب، حافظ آنان است و اجرای آن وظیفه شرعی و دینی همگان است.

وی با ذکر اینکه؛ حجاب در ذات خود دارای مصونیت است، افزود: پوشش در فرهنگ اسلامی آرامش روانی فرد و جامعه را به دنبال دارد، که نتیجه آن استحکام بنیان خانواده و دوری از آسیب‌های اجتماعی است.

در این برنامه خادمین امر به‌ معروف و نهی از منکر  دانشگاه با اشاره به شرح فعالیت خود به بیان کاستی‌ها، نقاط ضعف و قوت در دانشگاه اشاره داشتند و ضمن ابراز خرسندی از مدیریت ارتباطات، خواستار تداوم برگزاری این برنامه‌ها در دانشگاه شدند.

در پایان دکتر مزروعی ضمن سپاس از حضور این خادمین و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات ارزشمندشان در مسیر تعالی و رشد و بالندگی دانشگاه با اهداء هدیه از  آنها تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

 


نظر شما :