برگزاری انتخابات الکترونیکی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه کاشان

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۱۳۳۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۷۸

انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه کاشان در روزهای 12 و 13 خرداد ماه 1399 به صورت الکترونیکی برگزار شد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان با بیان اینکه هر چند بدلیل شرایط کرونایی حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه و خانه فرهنگ کمرنگ بود افزود: خوشبختانه انتخابات انجمن ها با همین شرایط سخت با موفقیت کامل برگزار شد.

دکتر مزروعی به شروع ثبت نام کاندیداهای انجمن ها از 20 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه 99 در پرتال پویا اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد211  نفر به عنوان کاندید انتخابات انجمن ها ثبت نام کردند و در بازه زمانی 12 و 13 خرداد ماه 99 انتخابات انجمن ها صورت پذیرفت و در این بازه دانشجویان به کاندیدای مورد نظر در رشته خود رای دادند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 33  انجمن در انتخابات مشارکت فعال داشتند که از این میان تعداد شش انجمن به حد نصاب لازم نرسیدند که انشاالله با برگزاری انتخابات میان دوره ای متقاضیان فعالیت در این رشته ها این انجمن‌ها را فعال خواهند کرد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در هر انجمن، پنج نفر اول بیشترین آراء جزء شورای مرکزی انجمن ها و دو نفر بعدی به عنوان عضو علی البدل محسوب می شوند، اظهار امیدواری کرد: رویه انتخاب دبیر انجمن‌های علمی هم از بین 5 نفر اصلی به صورت الکترونیکی برنامه ریزی و به اعضای شورای اصلی اطلاع رسانی خواهد شد.


نظر شما :